søndag, juni 26

Meget på hjertet

Har gang i en helt masse her for tiden, har lige fået sommerferie, været til dimission, tennisafslutning, Sankt Hans i Fælledparken, til endnu en studentergilde, fået mit nummer til ambassaden og meget andet. Jeg skal så meget, at jeg ikke prioritere indlæg. Har heller ikke helt vænnet mig til at tage billeder, når jeg er ude, endnu… MEN nu skal jeg snart til Mallorca, så der regner jeg med at få taget rigtig mange gode billeder.
God sommer! XOXO
(undskyld kvaliteten. Har hørt, der også er andre, der har det problem, at deres billeder bliver dårlige, når de lægger dem ud. Jeg ved desværre ikke, hvad jeg skal gør, men har spurgt om hjælp)

2 kommentarer:

  1. Du skrev en kommentar til et billede på min blog delirious angående redigering og filtre. Selvfølgelig vil jeg give mine råd og tips videre - jeg er fotograf, ikke tryllekunster :P Til det billede du kommenterede brugte jeg blot et filter inde på www.photobucket.com (edit/retro/cross process) Det er en skøn filtereffekt, der giver et rigtig flot skær. Det er forskelligt, hvad jeg bruger til at redigere mine billeder med. Jeg er desværre ikke ejer af Photoshop, selvom jeg rigtig mega meget gerne ville have det på min Macbook. Det er mere avanceret og kræver manualer og kurser, hvis man virkelig vil være seriøs med det. Men andre programmer og sider som Photoscape, Photobucket, Picasa osv. virker ganske udemærket til nybegynderen og hvis man blot vil have filtre på sine billeder. Der er Photoscape rigtig godt, synes jeg. Det er bare en skam, at det kun virker til Windows og ikke Mac OSX.

    Jeg håber, det hjalp dig lidt, men hvis du har ydeligere spørgsmål, så spørg endelig :)

    SvarSlet
  2. 1000 1000 tak for din hjælp! Vil helt klart prøve lidt af hvert og se hvad jeg bedst kan lide! :D Det hjalp rigtig meget og jeg vil helt klart spørge, hvis jeg får yderligere brug for hjælp i fremtiden.

    SvarSlet