onsdag, maj 30

More Prom

Kvaliteten er desværre ikke så god, da jeg har nappet disse billeder fra facebook. MEN I kan vel se, hvad det skal forestille alligevel. Hvis ikke, så er det mig I den sorte lange kjole. hehe


Jeg tog først hjem til Franki. Hendes mor er frisør og satte derfor mit hår. Frankis veninder var der også, så en af dem lagde min make-up (hende i den blå/lilla kjole).
Efter tog vi tilbage til Laura og Gene, som tog billeder af os, og jeg fik min corsage. Allerede sent på den skyndte vi os at hente Frankis date, Eddie (2 til venstre fra mig).
Den store gruppe vi skulle følges med, skulle mødes hos Lani (2. fra højre), hvor vi skulle spise pizza og tage billeder. Der var en lidt prof photograf, men jeg ved ikke om jeg får de billeder.
Efter længere ventetid og billede-tagning, tog vi afsted til prom, på skolen.
På skolen dansede vi, og det var rigtig varmt, og ikke noget særligt.
1,5 time efter ankom alle de fancy biler, som skulle køre folk til "post prom" (den rigtige prom).
Vores entre blev vist i TV i 2 timer. Vi var 17000 (stod der i avisen) elever, fra 7 high schools. Til post prom var der laser tag, mekanisk tyr, human foosball, photo booths, mad (rigtig meget mad!!), danse gulv, poker, karaoke, massører og meget mere! 
Vi fik desværre ikke lavet så meget af det.
Jeg tog hjem ved halv 2-tiden, da det sluttede kl 2.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar