fredag, marts 9

Dansk cuisine



Jeg besluttede, at jeg  ville bruge, bare en lille smule af min ferie, på noget fornuftigt. En dansk middag til min dejlige værtsfamilie.
Menuen stod på frikadeller, röstis, bønner svøbt i bacon, og til dessert (hvad ellers?) ris a la mande (som jeg aldrig fik lavet til jul). Overraskende nok gik det rigtig godt! Jeg brændte ikke noget på, og det smagte ret godt, dog ikke nogen gourmet middag. Laura og Gene kunne godt lide det, de sagde faktisk, at det var noget af det bedste, de havde fået, af en udvekslingsstudent. Jeg var ret stolt! Især fordi jeg ikke havde ødelagt noget… lige indtil vasken begynde at opføre sig underligt. Man må åbenbart ikke putte kartoffelskræller i deres altædende vask. Ups? Så Gene måtte på knæ og rense og dit og dat. Kældergulvet fik et bad, i kloak/køkkenrør-vand (?) og det gjorde køkkenet også. Ikke så godt. Men de fik det lavet og behøvede ikke ringe til en professionel. Heldigvis! For så havde jeg haft dårlig samvittighed!
Dagen efter lavede Frances og jeg kage. Citronmåne. De synes, der var liiidt meget sukker og smør i. Men den smagte/smager rigtig godt!
Er nu gået i gang med jagten på en Prom dress. Det går ikke så godt, men det er ført i maj.
Alt vel her.
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar