lørdag, marts 31

Påskehygge i pakke!



Tegning; Natascha <3 Anthon Berg... nahm!

Der er ikke noget bedre end at få pakker og kort hjemmefra. I denne uge, lå der så fint en mystisk pakke på gulvet, da jeg kom hjem fra skole. Den var fyldt med påskegodter og -hygge! Normalt får jeg ikke taget mig sammen til at tage billeder af pakkernes indhold, men det gjorde jeg denne gang. Hurra! Pakken var fra gudmor, Peter og deres barnebarn, Natascha.

Her har vi ikke en særlig lang påskeferie. Jeg har fri på fredag og den følgene mandag. That’s it. Ugen efter tager jeg dog til North Carolina, i 5 dage, med Laura, for at besøge hendes forældre.
Håber i nyder foråret og påsken!
XOXO Caro <3

2 kommentarer:

  1. Dejlig blog du har dig!
    Jeg håber, du vil tage et kig forbi! :)
    www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet