torsdag, april 5

Sådan står det til.


Her chiller jeg, udenfor i det dejlige vejr, i min comfy jumpin! Som I kan se er mit hår dejlig langt! Not anymore… Jeg blev klippet tirsdag, og jeg må sige, at jeg synes, hun var lidt for flittig med saksen. Det er rigtig pænt og sundt, men for kort efter min smag. Tirsdag aften må jeg indrømme at jeg trillede et par tåre. Jeg var ked af håret, men jeg fik også lidt hjemve. Det kan man næsten ikke undgå, når man er væk hjemme fra i så lang tid, kan man?
Vejret er ikke SÅ dejligt for tiden, men da jeg tager til North Carolina næste uge, overlever jeg nok!
Genes forældre er på besøg i denne uge, så Laura har mad-flip. Jeg har fri fredag, weekend og mandag, hvor jeg har et par planer, jeg forhåbentlig får delt med jer.
Laura og Gene er kommet i kontakt med næste års udvekslingsstudent. Caya hedder hun. Hun er fra Schweiz og har kun haft engelsk et par år. Jeg har skrevet en lille mail til hende, som jeg håber snart at få svar på.
God påske lille Danmark! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar