torsdag, april 19

North Carolina

Laura og hendes forældre (som vi boede hos)
Vi brugte mange timer i bil. De tog mig rundt og viste mig alverdens ting. 
Lauras forældres hus
Udsigten fra huset

Efter fem vidunderlige dage i North Carolina, er jeg vent tilbage til min hverdag i WI. På de få dage, har jeg oplevet en stat fra en vinkel, jeg aldrig troede, jeg ville. Jeg har fundet ud af, at der virkelig er en kæmpe forskel på staterne herover.
Jeg besøgte Burnsville, som er en lille by tæt på Asheville. Accent, country musik, diners, bjerge, og små butikker, der indeholder ALT fra geværer til kattemad. Det er en oplevelse, som ikke kan beskrives af mine ord eller billeder, men noget jeg aldrig vil glemme. Selvom jeg ikke kan dele hele oplevelsen med jer, får i selvfølgelig nogle billeder fra min lille tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar