lørdag, juni 2

Day With Less School

Billeder fra "Journaltimes"
Min skole vandt en konkurrence, der gik ud på at skrive flest sms'er. Horlick skrev 2,2 mio ud af ialt 7,8 mio sms'er. En af pigerne skrev 35,000, og vores rektor (billeder nederst til højre i collage) skrev 6.000 på fem timer og indspillede en besked til alle forældrene, hvor hun sagde, at vi skulle huske at skrive ind.
Vi vandt koncerten med The Wanted (synger Glad You Came). Det var en "very BIG deal" for de fleste, men selvfølgelig var der mange, som ikke kom. Vi var delt op i årgang, og da jeg er senior, var jeg VIP. Problemet var bare, at alle de seniors, jeg kender, kom ikke... Så det var rigtig akavet. MEN gratis koncert med et kendt band. Jeg brokker mig ikke.

2 kommentarer:

  1. Ej vor fedt! Nedrn a der ik kom så mange seniors, men håber du havde en nice konsert alligevel! (:

    SvarSlet