fredag, november 25

Happy thanksgivning






 In case you didn’t know, så er det jo Thanksgiving i dag. Jeg synes det minder lidt om juleaften, bare anderledes og uden gaver :)
Vores Nabo, hendes veninde og venindens søster kom over til os. Veninden bor på plejehjem, så hun var selvfølgelig rigtig rigtig glad for at få et ordenligt Thanksgiving-måltid. Vi spiste ude i photostudiet, så det var varm og hyggeligt. De spillede julemusik og vil snakkede og spiste. Før de kom så vi lidt af thanksgiving paraden, i New York, på tv. Super flot og stor og med meget tydelig playback, selv på storestjerner som Cee lo Green.
Kl. Halv 5 tog Laura i k-mart (arbejde) og i aften tager Gene og jeg ud for at finde nogle gode tilbud. Kl 3 i nat står vi alle sammen op, for at holde ”black friday”, hvor de fleste butikker holder åben med KÆMPE tilbud (siger de). Håber jeg kan finde nogle julegaver og noget godt til mig.
Så det snart december!
XOXO Caro <3
Den lille ting jeg holder frem, er en blomster broche (eller hvad det hedder), jeg fik af Laura om morgenen. Det skal forstille en kalkun, hvis I ikke kan se det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar