onsdag, november 16

Bring it on winter - I'm ready!


Søndag var jeg ude og shoppe med Gene. Dvs. Vi gik hver for sig. Jeg fik to timer- planen var, at jeg skulle finde en vinter jakke, købe et par UGGS og en masse tøj til vinter (det sidste var nok mest min egen plan). Jeg købte UGGS, men fandt (overraskende nok) ikke en jakke. I stedet har jeg bestilt en over nettet, der meget gerne skulle komme den 23. Nov. (so winter I'm not quite ready yet)
Mandag snakkede jeg med min far, samtidig med min mor og hendes selvskab. Min mor havde fødselsdag, så min moster, gudmor, Peter, moffe, kanin og søster var der også! Det var super hyggeligt at se dem samlet på den måde, præcis som det plejer at være.
I morgen er der basketball try outs. Wish me luck!
XOXO Caro <3

2 kommentarer:

  1. Lækre støvler og jakke :-)
    Knus gudmor

    SvarSlet
  2. ja, jeg glæder mig super meget til at tage dem i brug! :D

    SvarSlet