onsdag, november 23

Time runs in the speed it feels like. Who can follow along?

Hvis nogle skulle ha glemt, hvor jeg befinder mig i verden.

Danmark! Nisser, hø-bukke, H.C. Andersen, den lille havfrue, vikinger og LEGO. Så ved vi hvad DK er.






 Efterhånden længe siden, der har været et nyt indlæg, på min lille blog. Jeg har haft travlt med at spille basketball. Jep you guessed it, jeg er kommet på holdet. Jeg spiller på det der hedder JV. Det er (mest) for 10.-11. klasser, dvs. Piger der har spillet før. Jeg kan godt mærke, at det er nyt og jeg er den, der har mindst styr på det, men jeg prøver. Vi skal træne hver dag efter skole. Nogle dage lige efter skole, andre 2 timer efter. Og hvordan får man så et lift, når Laura og Gene ikke er hjemme? Jo, man spørg alle eller ringer til sin nabo og forstyrrer hende midt i et bad. Det jeg prøver at sige er; JEG SAVNER MIN CYKEL!
Men som sagt, basketball er sjovt, forvirrende, og jeg håber jeg er en haj til det ,før sæsonen er slut.
Billederne er fra en lille tur, med International club, til ”holiday folk fair”. Det var et sted med en masse boder og frivillige, der fortalte om forskellige lande. Jeg snakkede med en dansker, der er født i USA (ved ikke om man kan kalde det er dansker, men according to blood), om Bagsværd, Roskilde og Herlev. Ret sjovt. Frances og jeg kiggede lidt på de forskellige, lærte lid tom lande, så danse, mad programmer og købte mad fra alle verdens hjørner. Vi havde en hyggelig dag og jeg lærte at de ikke har Daim her I USA. 
Ligenu har jeg thanksgiving break, men skal spille basketball onsdag og lørdag, så slipper ikke helt fra skole.
Der kommer forhåbentlig lidt flere indlæg I denne uge, bla. om de dejlige pakker jeg har modtaget hjemmefra.
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar