lørdag, januar 14

Det jeg nu kalder hverdag – William Horlick High school

Som bekendt går jeg på denne kæmpe skole, med ca 2000 elever fra 9-12. Freshmen, sophomores, juniors og seniors. Jeg er senior, så jeg kan få lov til at graduate i juni og gå til prom. Racin har en af de største proms i Wisconsin. De viser det på tv… har jeg hørt.
Jeg har tænkt mig at skrive om mine forskellige fag, i et indlæg hver dag de næste par dage.
Horlick har 3 etager, og er cirka umulig at finde rundt på de første par dage. Nu kender jeg til gengæld skolen rigtig godt. Der er lærere, som går rundt på gangene med walkie talkies. Hvis vi vil ud på gangen skal vi bede lærerne om at skrive på vores id og vi må ikke arbejde på gangen eller bare gå rundt derude. Ingen gang når jeg har frokost. Skal stadig have en signatur fra min lærer, hvis jeg kommer for sent ind.
For nu er det alt, jeg har. I morgen, håber jeg på at fortælle lidt om mit første time. Engelsk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar