torsdag, januar 19

Det jeg nu kalder hverdag - Algebra




Meget simpelt fag. Matematik. Hvis man laver sine lektier (og laver det rigtigt) får man A. Vi har et nyt emne hver dag og så får vi 2 dage til at lave lektierne. Ca hver anden uge har vi en prøve og en quiz, vdr. sidste kapitel.
Dem i min klasse er rigtig søde. Sidder normalt bare og laver mine lektier, så jeg ikke behøver at lave dem hjemme. Men nogle gange snakker jeg lidt med dem rundt om mig. De er rigtig søde.

I dag havde jeg prøve i kemi, matematik og photosystem. Jeg havde prøvede at læse op til kemi, men det gik ikke så godt. Min lærer sagde at vi havde massere af tid, men ikke hvor længe. Massere af tid er bare ikke nok til mig…. Så bliver bare glad, hvis jeg består. For jeg får stadig B i karakter. Matematik gik ca på samme måde. De sidste 20 spørgsmål læste jeg lyn hurtigt igennem og gættede random på 10. Men som sagt er det et af mine gode fag, så kan hurtigt få mine karakter op igen. Photosystem var bare en dum prøve. Vi havde ikke rigtig lært det ville skulle, så vi måtte bruge alle vores papirer, hvor svarende stod på. Dumt.
Fik fri kl halv 12 pga prøverne, samme ting i morgen og på fredag. Havde dog stadig træning, selvom jeg SLET ikke havde lyst til det i dag… 
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar