mandag, januar 16

Det jeg nu kalder hverdag - Chemistry

2. time er Kemi. De er ret svært, men på en god måde. Der er meget matematik i :)
Mr. Sward er en rigtig god lærer. Pakker ikke tingene ind, snakker, snakker, snakker og fortæller sjove historier. Han har virkelig styr på, hvad han laver, så man lærer rigtig meget i hans klasse. Men han har også mange elever der ikke kan følge med i hans andre klasser, min klasse er ret god. Vi får flest lektier for her. Nogle dage får vi ikke noget andre får vi 1-2 timer. Men hvis man bare kommer ind efter skole og får lavet sine lektier, er det slet ikke en svær klasse.
I denne time snakker jeg med en sød pige, der sidder nede bagi. Når vi får arbejdstid vinker hun mig altid ned, og så arbejder vi sammen, ellers snakker bare. Efter timen går vi sammen op til mit locker, og så er hendes klasse lige ved siden af.


Idag har jeg været på shopping med Gene (igen), det var vi også igår. Jeg købte lidt sommertøj, men fandt ikke en winterformal dresse, som jeg ellers skulle. Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre :/
Imorgen har jeg fri, pga Martin Luther King. Har dog stadig basketballtræning.


XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar