fredag, oktober 21

Nu har jeg også oplevet et amerikansk collage! Faktisk det Laura gik på for 20 år siden.
Det var rart at komme lidt væk fra skolen, da jeg havde min første rigtige dårlige dag…. I går gad jeg slet ikke mere. Jeg var træt, det regnede og var alt for koldt! Jeg sad under min dyne med et tæppe omkring mig og ønskede bare, at jeg mirakuløst havde glemt at det var fredag og ikke onsdag. Men nej det var onsdag, så jeg tog med Laura over på skolen, hvor hun underviser små katolikker. De snakker mest om venner og tilgivelse etc., så det er ret hyggeligt. Vi fik suppe til aftensmad, så jeg blev dejlig varm og gik glad i seng.
Kl 4:55 ringede mit vækkeur, for vi skulle mødes på skolen kl 6:30. Bussen startede først lidt over 7, men nok om det…
Nu er jeg (overraskende nok) også faldet for collage! Men 4 år væk fra det danske skolesystem frister ikke. Så det bliver nok ikke mig.
I morgen skal kun en halv dag i skole, da vi skal på camping! Dvs. at jeg slippet for både sociology (hvor det gik lidt galt onsdag) og government (som er det fag hvor jeg ligner… tja en blank udvekslingsstudent!). Desværre går jeg også glip af fransk, hvor jeg har en fantastisk lærer!
Frances skal med på campingturen, så det glæder jeg mig rigtig meget til! – Denne gang tager jeg 2 ekstra tæpper med og lange natbukser. Sidst var det ALT for koldt, da jeg skulle sove.
XOXO Caro <3










2 kommentarer:

  1. Hvor e alle de katte dejlige! Jeg er nu fast læser!

    Kig forbi:
    Www. Smileandeatcake.blogspot.com

    SvarSlet
  2. waw tak :)
    hold da op du tager nogle fantastiske billeder!!! :O

    SvarSlet