mandag, oktober 10

Det var den homecoming week




”Nej, hvor jeg ikke magter at stå op så tidligt og tage i skole” var det første jeg tænkte igårmorges, lige da jeg lå under min dyne og endnu ikke havde slået øjnelågene op. Da jeg åbnede øjnene og opdagede, at det var lyst, og jeg ikke skulle i skole, men faktisk sove længe, kunne jeg mærke, det ville blive en god dag. Ikke længe efter jeg stod op, var jeg klar til at sætte kursen mod shopping centeret, hvor jeg havde planlagt at købe mig fattig. Desværre er jeg elendig til at shoppe, så fik kun købt få ting. Bla. bukser, et kostume til halloween, en ny homecoming-kjole OG SOKKER! Fik også redet mig en lææææækker frokost.
Om aftenen var jeg til homecoming. Jeg fuldes med Amber, Ashley og Ashleys date. Vi fik taget billeder, i Laura og Genes studie, før vi tog af sted til skolen.  Dårlig musik, underlig dans og date dilemma. Det beskriver vidst min aften meget godt. Ashley gad ikke sin date, så hun dansede med en masse andre og så blev han sur og bla bla bla. Nye mennesker, mange bekendte, meget amerikansk! Er nok en lidt mere positive ord at huske min første american dance på.
Gizmo ligger i min seng og slanger sig, og jeg er ærlig talt lidt jaloux, så jeg vil slutte for i dag.
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar