onsdag, oktober 12




Sammen med trænerne
I dag var vi til ”tennis banquet”, som kan beskrives som dimission for denne tennis sæson og farvel til senior spillerne. Vi fik priser, roser og patches (til deres school jackets). Jeg fik ros for mit fald (op til flere gange) og blev kaldt op sammen med de andre seniors. Det er en ret hyggelig tradition, de får takket hinanden, forældrene og trænerne (og den anden vej rundt). Jeg kunne sige mange ting om mit hold i Herlev og mine trænere.

Lige nu spiller jeg naturligvis ikke nogen sport, hvilket jeg ikke er vant til. Jeg bryder mig ikke om bare at tage hjem efter skole hver dag.  Vil heller dyrke noget motion og være social. Jeg har tænkt mig at gå til ”tryouts” for basket i november. Indtil da er der open gym (basket) hver mandag kl 7-9. Så kan jeg øve mig lidt.
Vores rigtig søde nabo har en hobby der falder godt i min smag. Ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men det er noget med træ, maling og højtider. Jeg har nogle billeder af det hun laver, men dem gemmer jeg til halloween. Jeg er i gang med at male en kanin.
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar