mandag, oktober 3

Weekend

Fredag var jeg til min første tennis træning i over en uge. Jeg spillede ekstremt dårligt! Vi spillede noget jeg slet ikke forstod, men det var double, så løb bare efter min makker. Hun er en af de bedste på holdet og jeg blev ved med at stå bolden ud. Jeg vidste, at jeg ikke kunne gøre det bedre, så jeg løb alt hvad jeg kunne efter en kort boldt, og i stedet for at stoppe da jeg var ved at falde, forsatte jeg direkte ned i deres underlige, hårde tennisbane. Det endte med at jeg kom på skadestuen og blev syet. Bagefter tog Laura, Gene og jeg ud og spiste, og da vi kom hjem fik vi en mega lækker tærte (oreo, skumfiduser, mint og cool wipe!) 

Cheerleader fra Horlick
Lørdag morgen kom der en fra Milwakee og tjekkede op på mig. Bagefter kørte Laura mig ”downtown”, hvor jeg mødte nogle fra international club. Der var ”party at the pavment” – de lukker en stor gade af og sætter en masse goder og scener op! Meget americansk, hvis du spørg mig. Fik sushi, hjemmelavet donuts og ”a elephant ear” fra den bedste danske bager i byen!



Ashley (fødselaren), Lizzie og Amber

Efter jeg havde været down town, var jeg til min første americanske sleepover!  (Ville gerne sige første fødselsdag, men vi var til Genes nevøers fødselsdag i onsdags)
Vi var 6 piger og 3 af oz blev natten over. Det var meget anderledes, for vi gik rundt udenfor, vi legede fangeleg og ”gemmeleg” og dørfis. Men det var hyggeligt. Har ikke grint så meget, som jeg gjorde i går, al den tid jeg har været her.
Imorges spiste vi breakfast burrito, har aldrig fået det før, men uhm hvor smagte det godt.
Da jeg kom hjem, var jeg helt klar til at skype, men så kom Ashley over, og spurgte om jeg ville med ud og købe kjoler til homecoming i dag, i stedet for i morgen. Så nu har jeg købt en pink kjole! 
XOXO Caroline <3 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar