tirsdag, oktober 18

En lille smule shopping


Reebok easy-tone




Øreringe formet som store hjerter

Pink snørebånd til lave Converse 
Sokker til lave Converse!!!!! (og de falder ikke ned i hælene)
T-shit fra Converse

Weekend løb hurtigt forbi! Lørdag sad jeg i sengen hele dagen og om aftenen tog Laura og jeg i biografen. The Lion King 3D, man troede ikke den kunne blive bedre, men man tog lidt fejl. Sangene var ikke så overvældene, da lyder ikke var på højeste volume, men 3D virkede og gjorde filmen endnu mere overvældende! Man bliver aldrig for gammel til en Disney klassiker!
Søndag stod jeg op og tog på Douglas med Gene. Jeg fik pandekager, med penutbutter, banan, sirup og ”wiped butter”!
Bagefter tog vi på shopping. Gene elsker at shoppe. Jeg fik købt lidt af hvert, og det hele var på udsalg, da det var en outlet-mall.
I dag skulle jeg ha været til Basket, men det var åbenbart aflyst pga en volleyball kamp. Kunne godt mærke det i maven, da jeg sad i bilen.
Nu hygger jeg med musik på mit lille værelse.
Hva’ mon dagen i morgen bringer? Forhåbentlig noget godt.
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar