torsdag, februar 9

Back in business



Min computer gik pludselig ud! 
Gene lod mig låne hans gamle, i et par dage, men der er ikke noget som ens egen computer. 
Nu er jeg kørende igen. Gene åbnede den, og så virkede den, selvom han ikke rigtig gjorde noget.


Ville også gerne give en hurtig update på basketball. 
Det er en rigtig fed sport! Men jeg er træt af, hvordan mine holdkammerater ser ned på mig. De kan være rigtig søde og de er venlige, men de ser mig bare som stille og uden venner. Det er jeg måske også, når jeg er til træning, men hver gang, jeg siger noget, bliver de nærmest overrasket. Jeg følger bare ikke, at jeg passer ind på holdet. Når jeg får bolden går jeg i panik og kikser, men til træning går det helt fint. 
Trænerne har lavet en ny regel; vi skal blive til Varsity-holdet er færdige med at spille. De er bare først færdige, når klokken er 10, og hvem skal så køre mig hjem? Gene og Laura står op kl lidt i 5 hver morgen, så det er ikke fair. De gør det selvfølgelig alligevel, men jeg får ret dårlig samvittighed. + jeg bliver ret sulten. For jeg har ikke lyst, til at spise det, de sælger, til aftensmad. 
På trods af alt overstående, er jeg alligevel glad for at spille. Det er ikke tennis i Herlev tennis klub, men jeg er glad for det. Vi har dog kun 5 uger tilbage.


Jeg regner ikke med at dyrke nogen sport resten af året. Vil heller være sammen med venner og nyde sommeren!


XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar