lørdag, februar 11

Winter formals






Beklager den lidt dårlige billedkvalitet, Frances har alle billederne.
Temaet var "A Walk Through wonderland"
Winter formals er en fest på skolen, meget lige som Homecoming. Denne gang var der færre mennesker og jeg tog med en gruppe. Selvom det var lidt kikset (meget få mennesker på dancegulvet, det eneste man kunne spise eller drikke var vand, som de delte ud), så var det en af mine sjoveste aftner herover!
Fredag tog jeg på kjolejagt, med Franki, jeg fandt en, der var lidt for stor, men kunne ikke finde noget bedre. Lørdag havde jeg en basketballkamp, så bagefter måtte jeg skynde mig hjem og i bad. Bagefter kørte Gene og Laura mig over til Franki, hvor vi gjorde os klar i vores fine kjoler. Franki havde planlagt at vi skulle mødes med 5 andre, som jeg allerede kendte (det er altid godt!). Vi spiste allesammen sammen og tog over på skolen bagefter. Vi dansede ikke så meget sammen alle sammen, men Franki og jeg dansede og fjollede hele aftenen! Det kunne næsten ikke blive bedre. Men da det sluttede, tog vi hjem til Khalen, hvor vi spillede skydespil på Xbox. Klokken 12 kørte Franki mig hjem og jeg faldt hurtigt i søvn, efter en god lang dag.
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar