søndag, februar 5

Det jeg nu kalder hverdag - Sociologi



Sociologi er også et af mine yndlings fag. Jeg har ms. Gabby, som er en meget sjov lærer. Vi lærer om hvordan man er delt op i grupper, hvordan man opfører sig pga grupperne, hvad samfundet lærer en igennem livet og hvad der bare er normalt for mennesker. 
Hun stilte mig mange spørgsmål om Danmark og sammenlignede de 2 lande.
Dette fag er det eneste, hvor jeg har fået en "stil" for. Vi skulle, jeg vil ingen gang kalde det at analysere, en sang, og stilen skulle kun fylde ca 2 sider med 1,5 linjeafstand og str. 14 i font. 
Jeg synes, jeg har lært meget i sociologi. 
XOXO Caro <3
p.s. Jeg har glemt mit kamera hos Franki, så jeg har ingen nye billeder. Jeg troede, at det var væk, sammen med mit visa kort, men heldigvis ikke. Det hele var i hendes bil. HURRA!
Idag skal Gene og jeg til Douglas Avenue dinner, og spise morgenmad (pandekager!!). Bagefter skal vi ud og handle/shoppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar