fredag, februar 24

Torsdag aften

Lige nu sidder med en kat på skødet og er ved at færdiggøre min opgave til stagecraft. Jeg har kun afleveret en opgave siden mine 9. klasses afgangsprøver sidste år. Så det går meget langsomt og stille for sig.
Jeg har ikke skrevet i lang tid. Denne uge har bare været lang, selvom den kun er 4 skoledage. Det er min sidste uge med Basketball. I må ikke misforstå mig, jeg hader det til tider, men jeg elsker det. Det var dejligt at lave noget hver dag efter skole og dyrke motion. MEN nu får jeg måske mere tid til venner, skype, breve, blog og fotografering. Nu må vi se.

Torsdag efter Valentines dag var vi til "party" med en anden skoles international club (de har ikke nogle udvekslingselever, så det er lidt underligt). Vi spiste småkager, snakkede og dansede med wii spil. 

Sidste weekend var jeg i Chicago. Der er ikke meget at fortælle om det. Vi ville ind og se fisk men køen var 300 meter lang, så det proppede vi. I stedet tog vi på planetariet, hvilket var en god oplevelse. 

Jeg tabte mit kamera (og alle mine andre ting) og nu er det gået i stykker. Det på billedet er ikke selve skærmen (glasset), det kommer frem, når man tænder kameraet. Dog kan jeg godt tage billeder og læse dem ind på computeren.
Nå, jeg skal op om 7 timer. Imorgen fredag (imorgen) har vi en sidste basketballkamp. Det bliver sikkert sent og jeg skal sige farvel til min uniform. Øv. trist dag imorgen. 
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar