lørdag, februar 25

Bye basketball




Nu har jeg spillet min sidste basketballkamp for William Horlick High School.
Jeg synes det er lidt trist. Selvom jeg hadede det rigtig meget nogle gange, og ikke følte jeg passede ind, var jeg alligevel ekstrem glad for at være på holdet. Jeg har lært, en masse nye mennesker at kende igennem basketball, og jeg har haft nået at lave hver dag, så jeg ikke fik hjemve. Jeg har lært så meget i de par måneder, jeg har spillet, og kommer nok til at savne det ret meget. Det har været super, og jeg fortryder det langt fra. Det bliver underligt at stige på bussen, hver dag efter skole, så jeg må vel finde på noget.

Et lille billede af mit hold. Eller faktisk er det ikke mit hold, det er en blanding af mit og freshmen-holdet. Bare hvem der havde lyst. Jeg håber jeg kan tage en kopi af vores rigtige hold-foto, med trænere og det hele. 

Imorgen skal vi (næsten alle fra Basketball) ind og se en basketballkamp. En collage kamp (ved ikke hvem?), sikkert kvinder. Bagefter har jeg planer med Franki om at spise Pizza!
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar