tirsdag, august 16

1 uge!?!?

ja fik af vide, at jeg skulle fjerne oplysninger osv, så har (meget smukt) fjernet det i Photoshop.
Nu er der kun 1 uge til, jeg står i Kastrup med min kuffert, der forhåbentlig ikke vejer meget mere end 23 kg.
For et par dage siden, fik jeg mit visum fra ambassaden, for 5 dage siden fik jeg mine flybilletter! Min værts familie blev så glad! Nu er der bare kufferten tilbage.... I nat drømte jeg, at jeg skulle af sted, men jeg havde glemt at pakke min kuffert, så halvdelen af de ting jeg ville have med, glemte jeg. Det er ligesom da jeg skulle konfirmeres. Jeg drømte flere gange, at vi ikke fik købt en kjole og så kom jeg i cowboybukser.
Føler kun det er et par uger siden, jeg besluttede at tage til USA. Nu er der kun en uge til!
Der er meget jeg skal nå...
XOXO Caro

Ingen kommentarer:

Send en kommentar