tirsdag, august 9

2 weeks - I'm so excited!!!!


Så går det løs om 2 uger! Det er helt vildt urealistisk, at jeg skal rejse i så lang tid. Det er stadig ikke gået helt op for mig, tror jeg. Min far siger, at jeg skal begynde at pakke, men hvordan pakker man en kuffert, med alle de ting man skal bruge, når man stadig skal bruge dem i 2 uger?
Der er rigtig mange udvekslingselver, der er rejst eller skal rejse lige om lidt, og det er vildt fedt at se billeder og læse om deres nye hverdag. Glæder mig bare helt vildt!
Forresten, det gik super godt på ambassaden. Jeg skulle bare vente, vente, og svare på hvor jeg skulle bo, hos hvem og hvad jeg skulle lave. Nu venter jeg bare på mit visum (der kommer med posten) og min rejsedato (STS har skrevet, at de har sendt breve ud). Any minute now....
 XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar