tirsdag, august 30

29/08/11

Jeg fik den øverste. Gene og Laura fik den i midten. Forstil jer, hvor meget is der er i den store!!! Eller lad være med det, for man får ondt i maven bare ved tanken.


uuuunderlige tennisbaner!!!
Tror det var i forgårs vi tog på Dairy Queen. Jeg fik en MINI (cookie dough), og jeg kunne ikke spise op....
Nå, men igår var jeg sammen med Fances. Vi spillede tennis med 2 andre piger (der var vildt søde - just like alle de andre mennesker jeg har mødt her). Efter et par timers "tennis" tog vi til "the mall" (hvor jeg også var med Gene) med en af hendes venner, Mofleh (medlem af interational club - så har skrevet med ham på facebook), for bla. at se på homecoming-kjoler! Jeg købte ikke noget... Er HÅBLØS til at købe kjoler uden min sis. Det bliver et problem.
Idag har jeg været alene hjemme, og derfor skypet med michael og far & Sis. Vildt underligt. Lidt deprimerende. Men havde brug for det, så det var super dejligt.
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar