onsdag, august 31

En uge!

Har nu været her en uge. Da jeg først kom, var det hårdt. Jeg havde ikke tænkt alting igennem... Man skulle tro, at i det man vinker til sin familie, går det op for en, at man først ser dem igen om 10 måneder... men nej. Måske når man sidder alene i et fly... men nej..... når man sidder i bilen med sin værtsfamilie.... men nej. Først da jeg kom hjem til dem, havde set huset og skulle til at gå i seng, SÅ blev jeg ked af det og fik hjemve. Men jeg tog mig sammen. De første 2 dage var lidt slemme, men ellers har det egentlig ikke været så slemt - Udover når skype kommer i brug....
Idag kom Laura tidligt hjem, for vi skulle lave aftensmad. Vores søde nabo kom over, da det er hendes fødselsdag idag. Vi fik røde bøffer (som jeg har fået mange gange, og ALTID glemmer hvad hedder), fyldte kartofler, blomkålssalat og til dessert tærte. Tærte med "cake topping" som fyld. UF det var godt.
Fik også en pose med fyldt chokolade og karamel, af vores nabo. Ja jeg ved det.... jeg bliver fed. Det et problem, for når jeg så taber mig, når jeg kommer hjem, kan jeg ikke passe det tøj jeg har købt. (Hvis det ikke var tilfældet, havde jeg været ligeglad)
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar