torsdag, september 1

Glæder mig!!! X2






Okay.... billeder og tekst er imod mig pt. Disse billeder skulle være sat sammen til et, men det kan jeg ikke, med mine programmer. Så ville jeg sætte dem op ved siden af hinanden, men det kan man ikke, medmindre de er mini. Og nu er det bare gået galt. Men pyt.
Idag har jeg været til tennis kamp, med Horlick Rebels Tennis. Tror vi er over 30 på holdet. 25 grader og tennis er IKKE en god kombination. 
IMORGEN starter jeg i skole. JEG GLÆDER MIG! Blev spurgt om jeg ville spille kamp efter skolen, men sagde nej, da det sikkert bliver en rigtig hård dag, og jeg skal bakke til weekenden, hvor vi tager på camping. Det glæder jeg mig næsten mere til!
All well here. XOXO Caro <3


- når det så kommer ind på bloggen, ser det faktisk okay ud.... typisk :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar