mandag, september 12

Stille søndag






I dag er det jo 10 år siden twintowers kolapsede. TV har været fyldt med udsendelser, der rammer det helt rigtig sted. Jeg har ikke set særlig meget af det, men har været ude og pynte lidt op udenfor.
Vi har også prøvet at lave drømmekage. Og jeg skriver prøvet, fordi det ikke gik helt efter planen. For det første vejer man ikke ting her, så vi skulle omregne fra gram til dl. Heldigvis havde Laura et bære der målte ml. Jeg har konstateret at hjemmelavet drømmekage ALDRIG bliver ligeså god som den fra Føtex. Sådan en det bare.
Gene og jeg fik aftensmad fra Taco Bell , da vi ikke vidst hvad vi skulle lave af mad. Det var faktisk helt ok. Især når man tænker på det er fastfood.
Har også vasket, for første gang! Jeg har nu baby sokker! :D og en lidt lyserød Bambi-bluse. Havde glemt, at lyse-/rød går i en vask for sig. Bedre held næste gang Caro.
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar