tirsdag, september 20

Awesome day

Fra min første kamp med Horlick rebels
Frances og Hailey 
Laura (hun ser anderledes ud end normalt, på dette billede) og udendørs katten. Den bor virkelig ude foran. De kan ikke få den til at forsvinde (måske fordi de giver den mad og vand hver dag?).

Kom forsent op. Ca. 15 min, men indhentede tiden i badet og med morgen mad, så jeg havde god tid, før bussen kom. I engelsk kunne jeg faktisk forstå dagens historie og nå at svare på svararket! Kemi; fandt jeg en lab-partner (faktisk 2, men de var dårligere til det end mig… så det er måske ikke en af de gode ting). I matematik nåede jeg at lave mine lektier i timen, så har ikke nogle for. Photo, fik jeg lov til at starte på vores ”gost photo”-projekt – hvor man trykker tæller til tyve, flytter sig, tæller, og slipper – sammen med den ene pige jeg snakker lidt med, i den time. Frokost snakkede jeg lidt med pigen, jeg, næsten altid, sidder ved siden af.  Fransk var som altid dejligt! Lærte nogle nye ord og sætninger, f.eks. Je suis toujous en retard… Meeeen det passer ikke mere! For nu kommer jeg til tiden! I goverment havde vi en anden lærer end normalt, som var lidt mere interessant at høre på.
Efter skole tog jeg hjem med bussen. Tennis var udsat til kl 5. Lidt irriterende, da jeg skulle ud og handle ind med Laura, men det går nok. Fik lavet mine lektier til Kemi, og kl 5 tog jeg til tennis. Det startede så bare først halv 6… men vi var en del, der ikke havde fået besked nr. 2.
Til træning blev alle delt op i 2 hold; Todd vs. Max (vores trænere).
1.     1. Jeg blev valgt før halvdelen var væk.
2.     2. Jeg vandt min double, og spillede med og mod nogle søde piger.
3.     3. Der var kun 8 fra hver hold der fik lov til at spille singels, og jeg var en af dem!
4.     4. Jeg VANDT min single!
5.     5. Efter træning tog vi til Dairy Queen, og fik is af tood!

Det har været en god dag.


Imorgen skal jeg også spille kamp. Det er ude, og de har kun 6 baner, så det bliver en lang dag. Skal huske min bog, som jeg forresten har læst en del i, mens jeg har været her.

XOXO Caro

Ingen kommentarer:

Send en kommentar