tirsdag, september 27

islagkage fra Dairy Queen!!

Her er et par billeder fra lørdagens ”garage-party”! Der var tændt op i grillen, pejsen, musikken og hyggen i den lille garage! Jeg mødte Laura og Genes venner og lidt af familien, men da begge deres forældre bor i andre stater, kunne de ikke deltage.  Jeg fik også lært Horlicks anden udvekslingselev, Reese  - fra Taiwan, lidt bedre at kende. Det var sjovt at snakke med en, der så alting på samme måde!


Den ene dag kan jeg føle, at alt går super godt - at jeg er begyndt at snakke med folk og føle mig godt tilpas - og den næste, føler jeg mig som et bogstav i en meget lang bog… Men dagen i dag har været et vendepunkt.
Lyset titter frem bag nøglehulet, man skal bare lige finde den rigtige nøgle, så kommer alle de lyse, gode, sjove tider. Det tror jeg, jeg har gjort nu!
I sidste uge var Amber og Ashley (2 piger der tager samme bus som mig) til international-mødet, og efter det har vi snakket sammen hver morgen. Søndag skrev jeg med dem begge 2 (over telefonen) og i dag blev jeg inviteret til Ashleys fødselsdag på lørdag, så jeg kan møde deres venner!
Skolen gik godt! Jeg snakkede med en del mennesker, især på gangene, hvor jeg efterhånden møder flere og flere jeg kender.
Oven i det vandt jeg min tennis, single kamp i dag, mod den bedste jeg har spillet mod indtil nu. Og da det var vores sidste kamp, er jeg rigtig glad for, at jeg  spillede godt!
Efter tennis blev jeg kørt hjem af Caseys mor, og de spurgte om jeg ville være med til noget frivilligt arbejde sammen med dem.
Og da jeg kom hjem var Laura i gang med at lave ” stuffed pepper soup” af grøntsagerne fra Shirleys (vores extremt søde nabo) have. Mhhh det smagte godt!
Jeg skrev til Frances og vi aftalte, at i morgen, efter tennis, skal vi lave mad sammen, som vi kan tage med, til den picnic international club holder, onsdag efter skole. Håber det bliver til noget.
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar