fredag, september 2

Verdens bedste karamel!!!
småkager :)
Idag havde jeg min første skoledag. Det var... anderledes. ALT for mange elever, der skal alle mulige veje. De skubber og skriger. Jeg kan godt forstå der er nogle der ikke er glad for at gå i skole i USA. Vi har det godt i DK! Gik fra klasse til klasse, kom kun forsent til 2, det er ret godt klaret, når man tænker på det tager 5 min at gå, fra den ene ende af skolen, til den anden (og når man så finder ud af, at man var i den rigtige ende, har man travlt).
Ventede i en time i kantinen, for så at gå op til mit homeroom, hvor der ikke var nogle. Efter flere gange op og ned af trapperne, var læreinden der pludselig. Deler skab med anden pige, så drømmen om at hænge billeder i mit skab, er lidt død. NEDEREN! + mit skab er SLET ikke tæt på nogle af mine klasser, så kan ikke bruge det til noget. WUHU.... Hende jeg deler skab med var desuden MEGA negativ. Hun ville bare tilbage til sin gamle skole, for hun kendte ikke nogen og hun var anderledes.... JEG KOMMER FRA ET ANDET KONTINENT!? Det var ret deprimerende.
Men jeg har nogle gode lærere og nogle umildbart godt klasser. Imorgen er en halv dag, for mig. Får fri fordi vi skal på camping. Det bliver sjovt, tror jeg.
Fortæller mere i næste uge. Nu skal jeg i seng, for skal op kl. 6 imorgen.
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar