søndag, september 18

Update for the week

Har været ud og spise 2 gange med Gene denne uge. Her fik vi milkshakes (til vores salater), lavet af rigtig fed vanilleis  og frosne bær. Ikke joe and the juice, men går an. Håber jeg finder en godt juice/smoothie bar i løbet af året....
Har ikke fået taget særlig mange billeder denne uge, men har haft min første fulde uge i skole. En hverdag er begyndt at forme sig, jeg kan finde alle mine klasser og jeg kan efterhånden navnene på en del mennesker. Jeg er medlem af "international club", og i onsdags havde vi vores første møde. Der kom en del, vi var 10-15 stykker. Det er en "for-sjov-klub", vi planlægger en masse ting vi skal lave, bla. 6-flag, kanotur, tur i skøjte hallen etc. Vi fandt ud af, at der også går en anden udveksling elev på skolen! Skolen ved det bare ikke? Eller de havde i hver fald ikke fortalt læreren om det, og det er en klub der hovedsageligt handler om at udvekslingseleverne. Han hedder Reese og er fra Vietnam.
Har spillet kamp, med tennis, 2 gange denne uge. Jeg venter/fryser i en 1-1,5 og så spiller jeg 40 min. Men det er alligevel hyggeligt nok. Forleden dag var Frances og jeg (double) de sidste der spillede, så alle pigerne heppede på os, og vi vandt med et point (de lavede om på reglerne de sidste 2 point).
Fredag var jeg til Mexican night på skolen, med Frances, efter træning. Det vi lavede var basiclly at spise mexicans mad, for så blev vi hentet. Men det var rigtig lækker, hjemmelavet, lidt stærk, god mad!
Er begyndt at snakke med flere mennesker, kende gangene på skolen, få styr på maden (både snacks og det vildt forvirrende cafeteria), være klar om morgenen og forstå lektier og lærere. Det hele er ved at flaske sig.
Kunne sikkert skrive vildt meget mere! Men jeg kan ikke overskue, når andre mennesker skriver lange romaner på deres blog, så hvorfor gøre det selv?
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar