torsdag, september 29

International club picnic


Så i går var jeg hjemme hos Frances, hvor vi lavede tacodip og cupcakes! Vi var rundt i et par forskellige butikker, hvor  vi bla. købte balloner til den ”picnic” som international club holdte i dag. Så igår endte med at blive en af de der "alt-for-meget-chokolade-dage".... Mmmmh


Efter skole var jeg ikke til træning, men i kantinen, hvor vi havde musik, mad, spil og en åben dør til alle der ville møde os (udvekslingseleverne). Der kom en masse mennesker! Bla. hele football holdet (fik taget billede med dem :P). Vi spillede twister, ”musical chairs” og jeg aftalte med Amber og Ashley at følges til homecoming og at købe kjole sammen.
Så i dag har jeg mødt en helt masse mennesker! Dejligt :D


I skolen købte jeg 3 t-shirts. 2 af de hvide (en til mig og en til Reese), da de kun kostede $3!! Den anden er til homecoming game, hvor alle skal have pink på (brøstkræft), så skolen sælger alle mulig ting til det. Synes det er rigtig cool, at de har valgt at støtte op om det på den måde!


Og det næste jeg vil købe, er en "school ring". Der kommer til at være navn, sport, år osv osv. på det er ret sejt. Lidt dyrt....
XOXO Caro <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar