mandag, august 1

Long time no see


Her et par billeder fra poolen på Mallorca
Ude godt, hjemme bedst...
Tja det er der vel noget om. Kom hjem fra sommerhus i går, hvor jeg har holdt fødselsdag og hygget med gæster og min mor :) Vi har ikke haft meget regn, men den mængde vi har haft har været meget overkommeligt, for så fik jeg tid til at læse min bog "Vand til Elefanter" (meget bedre end filmen - der var vildt god!)
Har skrevet til Laura og Genes (mine værtsforældre) gamle udvekslingselev, og hun er mega sød og det lyder til, at hun har haft et helt vidunderligt år. 
Pakken fra USA var en stjerne, en pung og et kort. Jeg synes det er SÅ sødt af dem, at de har sendt mig noget. Har også fået mange andre dejlige gaver, som der nok kommer et billede af på et tidspunkt :P
I dag har jeg haft en rigtig hygge-dag med min søster! Vi tog til KBH og byttede gaver, spiste frokost og så købte hun en Macbook :) All in all en skide dejlig mandag!
XOXO Caro

Ingen kommentarer:

Send en kommentar