tirsdag, maj 17

Endnu en fantastisk dag




Skolen gik "let" - dvs. skulle cykle i regnen.... Men udover det har den være super dejlig! Har trænet tennis, løbet (en MEGET lille tur) og fået brev fra min værtsfamilie i Racine, WI. De virker VILDT søde! Glæder mig rigtig meget til at skrive mere med dem. Som man måske kan se på billederne fik jeg laks til aftensmad - eeelsker laks! Nu skal jeg over til Michael og se Pirates of the Caribbean 3. Dejlig dag.

"Water for elephants" var forresten MEGA god! Hvis i skal i biffen, vil jeg HELT KLART anbefale den! Den er så sød! 5,5 stjerne af 6 :P DEJLIG FILM! <3

XOXO en glad pige!

2 kommentarer:

  1. MMMMMMM det ser mums ud! Lige noget for mig! ;-)

    Jeg har forresten lige lavet en blog ekstra, som du måske vil kunne lide - kig forbi og følg med hvis du vil :-) http://myowndelirium.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. haha :D
    jeg kigger lige forbi ;D - lyder spændende :P

    SvarSlet