fredag, maj 20

Pirates of the Caribbean 4





Der var sat pirat ting op, og alle der arbejdede i Imperial havde pirattøj på! Ret sejt 
MANGE popcorn og meget sodavand skulle Mich nyde under filmen. Jeg kunne ikke bærere sodavanden med en hånd - kunne ikke nå rundt om den.... Det hele var væk halvvejs gennem filmen!

 
3D-briller!!
Udstilling i KBH - synes det er så smukt. Billederne er bare fantastiske!



Ser måske ikke ud af meget, men det var bare en yderst vel smagende Ceasar salad! Den mættede også godt.
Torsdag aften (i går) var jeg i KBH med Mich for at se Pirates of the Caribbean 4 i Imperial(derfor vi i løbet af de sidste 2 uger har set de andre 3). Synes faktisk den var ret god. Den passede bare ikke til de andre. De tre første hænger mere sammen, hvor den sidste bare slet ikke passer ind. Udover det synes jeg den var god fordi jeg rent faktsik forstod hvad der skete - var ret forvirret i de andre. OG Johnny Depp var ikke så charmerende som i de andre :(

Efter filmen ville vi spise et sted i KBH, så vi gik ned af strøget, der var bare ikke nogen der havde fortalt os at man ikke kunne finde et sted at spise i Danmark hovedstad efter klokken 10. Men heldigvis var Hard Rock Cafe åben. Vi var heldige at få et bord. Det er et fedt sted! For det første taler tjenerne engelsk! Det er et fedt miljø derinde og maden er rigtig lækker! + (en af mine høje prioriteter) prisen er rimelig!

I dag har stod den på konfirmation og meget hygge! Nu vil jeg gå i seng og se om jeg kan få lov at sove længe i morgen....

XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar