fredag, maj 13

et forsøg på sundhed





Kender i de dage hvor man kommer hjem og skabene bare er fyldt med søde sager (billede 1# - og der kan man ingen gang se vaffelrørene, chokolade æggene, chipsne, toblerone og alt det andet), men alligevel vil man være sund - det var svært, men det lykkedes. "Lavede" en lækker yoghurt der smagte mega godt og samvittigheden var stadig god (den blev så senere ødelagt af aftensmaden, der bestod af pizza). Natural yoghurt, bær, mysli, nødder og lidt honning, så er vi ved at være der. hmmm <3

Har ellers nydt denne dejlige dag med min kæreste. Vi gik en tur om mosen og så på køer, geder og høns - og selvfølgelig glemte jeg mit kamera, så der kommer nok et par billeder i morgen eller søndag - taget med iPhone :/ (den er faktisk ret god til det!)

XOXO <3

2 kommentarer:

  1. Mmmmm hvor ser den yoghurt bare lægger ud! Nam!!

    Lyder som en dejlig dag du har haft. Jeg glæder mig til at se billederne fra din tur, for du tager nogle skønne billeder :-)

    Jeg er forresten super vild med din blog og du har fået dig en meget glad og fast læser. God aften!

    SvarSlet
  2. HEHE, den smagte også viiildt godt :D
    Det var det også, og taak! :D
    iiii det er jeg super glad for at høre! tak og ilm ;D

    SvarSlet