torsdag, maj 5

Så ham endelig!






Et par billeder fra igår, der var en forholdsvis stram dag. Matematikprøve,
”Pirates of the Caribbean hos Michael, hjem og ordne hos kaninen og så hjælpe mor med vasketøj og lave en dejlig (selvopfundet) pastaret, og derefter af sted til bellevue teatret for at se forpremiere på Martin Brygmanns nye show. Har været fan af ham siden jeg var lille, da vi tit så ”Det brune punktum. Endelig fik jeg lov at se ham live! Hans sange var ikke som jeg havde håbet, men de passede ind i showet, og nogle af scenerne var ikke lige min smag, men de fleste var geniale og jeg var flad af grin. Ville helt klart anbefale at se det!
Idag var det engelsk, som man skulle tro jeg kunne klare let, meeen synes faktisk ik det gik så godt. Har også været på biblioteket igen igen -er ved at være ret god til det- for at låne til mundtlig dansk.
Smutter over og handler så jeg kan lave aftensmad. God dag ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar