søndag, maj 8

Nederen indslag om en fantastisk weekend

Fik T-shirt og taske på workshoppen som jeg skal have på i lufthavnen, når jeg skal til USA.

Beklager de nederen billeder.
Ved det... nederen billeder, men fra en fuldkommen FANTASTISK weekend! Fredag startede med skole og det sædvanlige, fik tidligt fri fordi jeg skulle med toget til middelfart, hvor der var obligatorisk workshop angående mit udvekslingsår. 2 timer i tog, hvor jeg satte mig på den forkerte plads og gik flere gange frem og tilbage. Men allerede på Valby var der en at snakke med og da jeg kom frem var der bare så mange søde og interessante mennesker at snakke med. Det var meget let at falde i snak for alle skulle jo til USA næste år. Jeg synes det var så hyggeligt at være der! Nu glæder jeg mig bare endnu mere til næste år og til at få min familie!!! Efter en overnatning på Fyn, skulle jeg direkte til konfirmation. Hvilket også var vildt hyggeligt. Dagen i dag er gået med afslapning og forsøg på at lave dansk og engelsk synopse…. OG min far er kommet hjem fra Kina! Dejligt. + han havde ting med hjem, dvd’er, slik (bla. Pocky og OREOS!), nye Converse mm. Fantastik :P

So long <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar