tirsdag, maj 3

Hvor blev sommeren af?!



Kender i det, at man kommer hjem efter en LAANG dag, og man egentlig burde lave lektier, men alligevel ender man foran TV'et med et tæppe og en dejlig kop te. Sådan en dag havde jeg idag. Kørte til træning i knælange bukser (koldt!), så begyndte det at regne, og man må ikke spille på banerne når det regner, men det regnede ikke for meget til at løbe... Jeg er glad efter jeg har løbet, men når det så også er koldt i klubhuset. Not my thing. Meen bagefter kørte vi i netto og købte jordbær og andet frugt, hvilket hjalp betydeligt. Men da vi kom tilbage, var der også chips (ja, sådan er Herlev tennisklub altså bare), og det kunne jeg jo ikke holde fingrene fra. Kørte hjem, og var bange for, jeg skulle dø af kulde på vejen, nød en kop te og Bones, og lavede tilsidst aftensmad :D

Nu står den på læsning til imorgen, hvor jeg skal have matematikprøve. Er faktisk ret glad for matematik, laver bare nogle dumme fejl og glemmer meget af det jeg har lært.

Undskyld det "lange" indlæg :$
Later ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar