mandag, maj 23

Har fortjent en jordbærtærte


Man må sige at det har været dejligt vejr i dag! Jeg vil nu sætte mig og spise et stykke jordbærtærte - sagde ellers til mig selv at jeg skulle prøve at være sund i denne uge... men come on! det er jo jordbær tærte! + Når man har været på hospitalet og fået taget blodprøve fortjener man en slags kage.
Der er vildt mange ting der skal være i orden når man skal rejse til USA. Det er helt vildt! Det med at rejse alene til et andet land i 10 måneder, det kan jeg overkomme, men var lige ved at bakke ud da jeg skulle ha taget blodprøve. Rigtig skulle jeg bare ha en TB, men det gør man åbenbart gennem en blodprøve i dag.
XOXO <3

2 kommentarer:

  1. Mmmm! Jordbærtærte - det er godt! Der er aaaaltid en undskyldning for at spise usundt. Men fair nok - over sådan en blodprøve kan man godt lige spise lidt tærte (men kan man ikke altid det :P)

    Det er ret vildt, at skulle alene sted i 10 måneder. Men det bliver noget af en oplevelse - en oplevelse for livet!

    SvarSlet
  2. Yea det er rigtig godt ;D jaaa det er der vel :P desværre :/ præcis (jo det kan man! :D)
    yea, tror heller ik det er gået helt op for mig endnu :S Kæmpe kæmpe oplevelse :D Glææææder mig :D

    SvarSlet